Soustředění finalistek miss

Věřím, že každý někdy viděl, alespoň v televizi, soutěž miss. V nynější době je běžné, že v rámci přímého přenosu vidíme i různé prostřihy ze soustředění či různých společných akcí.
Možná je i vám záhadou, proč tam tyto prostřihy jsou. Někdy totiž ani nevíte, odkud záběry jsou, takže máte pocit, že propagace nějaké firmy to není.

Nicméně vás vyvedu z omylu.

Je to propagace

Všimli jste si, že děvčata na těchto videích mají na sobě jednotné oděvy?
Víte proč?
Protože se jedná právě o propagační reklamní textil , na kterém jsou znázorněna loga partnerů, kteří podporují právě danou soutěž. Někdy nemusí být ani na oděvech právě logo, ale protože je člověk na finalistky zvědavý a ví, že se právě fotily a měly u toho daný typ triček, může vyhledávat na internetu právě tyto fotografie a tím se dostanete na webové stránky partnerů.

Je jasné, že se vám to nezdá, ale tyto podprahové informace nás opravdu ovlivňují.